Pages

Subscribe:

Friday 21 September 2012

اس طرح آج میری اُس نے پذیرائی کی (منزل و محمِل) Is tarah Aaj meri us ney pezerai ki

اس طرح آج میری اُس نے پذیرائی کی
مجھ کو افسوس ہوا کس سے شناسائی کی
لے کے ٹھہرا ہے کہاں مجھکو میرا ذوقِ جنوں
کون تھا جس کیلئے بادیہ پیمائی کی
شہر میں چاروں طرف ایک بسا ہے جنگل
لوگ ہوتے تو خبر لیتے بھی سودائی کی
دل ابھی تک میرے سینے میں دھڑکتا کیوں ہے
اس پہ گذری ہے قیامت شب تنہائی کی
مجھ کو کچھ یاد نہیں کون ملا تھا مجھکو
کون سی دل کو ادا بھائی تھی ہرجائی کی
میں گنہگار ہوں کیوں اس کو سزا دیتے ہو
مجھ کو اُمید تھی قاتل سے مسیحائی کی
تو کبھی دیکھ شبستاں سے نکل کر اپنے
رات کسطرح بسر ہوتی ہے صحرائی کی
خود فریبی میں بھی لذت ہے تبسم کیسی
داد بھی اس سے جو بنیاد ہے رسوائی کی

0 comments:

آپ بھی اپنا تبصرہ تحریر کریں

اہم اطلاع :- غیر متعلق,غیر اخلاقی اور ذاتیات پر مبنی تبصرہ سے پرہیز کیجئے, مصنف ایسا تبصرہ حذف کرنے کا حق رکھتا ہے نیز مصنف کا مبصر کی رائے سے متفق ہونا ضروری نہیں۔

نوٹ:- اگر آپ کے کمپوٹر میں اردو کی بورڈ انسٹال نہیں ہے تو اردو میں تبصرہ کرنے کے لیے ذیل کے اردو ایڈیٹر میں تبصرہ لکھ کر اسے تبصروں کے خانے میں کاپی پیسٹ کرکے شائع کردیں۔