Pages

Subscribe:

Saturday 7 July 2012

تری شان بوترابی میرا ذوق خاکبازی Teri shaan butarabi mera zowq khakbaazi




تری شان بوترابی،میرا ذوق خاکبازی
ترے آستاں پہ لاۓ مجھے تیری دل نوازی
میں نکل گیا خرد سے میں جنون باخبر ہوں
میری زد میں لامکاں ہے میراکام شاہبازی
تو ہے ساقی زمانہ میں ہوں رند جاودانہ
ہو عطا مۓشبانہ کے جھکے تیرانمازی
تیرے نقش پا کا سجدہ میری بندگی کا حاصل
اسی بندگی سے رومی اسی بندگی سےرازی
تیری یاد کا ولی ہوں کے میں واصف علی ہوں
نہ خفی ہوں نے جلی ہوں،میں ہوں حرف بے نیازی
واصف علی واصف

0 comments:

آپ بھی اپنا تبصرہ تحریر کریں

اہم اطلاع :- غیر متعلق,غیر اخلاقی اور ذاتیات پر مبنی تبصرہ سے پرہیز کیجئے, مصنف ایسا تبصرہ حذف کرنے کا حق رکھتا ہے نیز مصنف کا مبصر کی رائے سے متفق ہونا ضروری نہیں۔

نوٹ:- اگر آپ کے کمپوٹر میں اردو کی بورڈ انسٹال نہیں ہے تو اردو میں تبصرہ کرنے کے لیے ذیل کے اردو ایڈیٹر میں تبصرہ لکھ کر اسے تبصروں کے خانے میں کاپی پیسٹ کرکے شائع کردیں۔